12.06.2011 г.

Торта Ю-Ги-О / YU-GI-OH cake, DRAGON cake

Гледали ли сте Ю Ги О?
Аз лично съм го гледала преди мнооооого години, когато го даваха по някой от българските канали.
Когато мой колега ме помоли да направя такава торта за сина му си представих едно рошаво човече и типичната манга анимация, това бяха първите спомени, които изникнаха в главата ми. Казах си: "-Това не мога да го направя, аз не съм художник...." . Предизвикателството обаче ми беше голямо, а той ми даде добър жокер с тези карти и така се получи това, което виждате.


Торта Ю-Ги-О
 / YU-GI-OH cake, DRAGON  cake/

Тортата е с пандишпанови и целувчени блатове, млечно - шоколадов мус и е напоена с шоколадов сироп.
Декорацията е от фондан, а самият дракон е от шоколадово тесто, облечен с фондан.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Популярни публикации