4.04.2012 г.

Торта „Черно и червено“ / Black and red cake


Торта „Черно и червено“
/ Black and red cake /

Тортата на Ели.
Тя е съпругата на мой колега и приятел. Много голям сладур и смея да  нарека вече и нея приятел!
Той и преди и е поръчвал торта. Помните ли онова лилаво сърце? Пак беше за нея.
 Тогава го бях казала, сега ще повторя „Дай боже всекиму подобно отношение, уважение и красива любов! “

Направих я с много мерак тази торта като се съобразих с техните вкусови предпочитания.

Тортата е с ванилови блатове напоени с амаретто и 2 вида крем.

Единият крем е баварски. Класика. Не познавам човек, който да не харесва баварски крем. Аз го обожавам и го правя доста често за торти.
В другият сложих едно сирене филаделфия разбито с малко пудра захар и 1 бурканче сладко от череши заедно с плодчетата. Сладкото е домашно и лично аз съм го правила, а плодовете са от черешата на вилата. Уникална череша. Едра и черна, а като я хапнеш се топи в устата като мед.
Това е вътре в тортата.
Отвън...
За декорацията не знам какво да кажа. Когато започнах да я правя знаех само какви цветове искам да е. Всичко, което виждате си дойде от само себе си. Незнам какво е това отгоре. Аз разпознах в него нещо , което асоциирам с Ели. Те пък си разпознаха нещо съвсем различно. Фактът, че всички разпознахме нещо в тази торта според мен означава, че това наистина е нейната торта!
Не съм я опитвала, не знам каква е била на вкус, но отзивите бяха повече от положителни. И като знам какви кулинари са и двамата им се доверявам напълно.

ЧРД Ели!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Популярни публикации