21.02.2015 г.

Frozen party за 6-я рожден ден на моето момиченце!

Последната публикация, която съм написала тук е била за 5-я рожден ден на Анна. Продължавам отново с нея 1 година по-късно.....
    2014 година за нашето семейство и в очите на дъщеря ми мина под знака на Frozen. Този великолепен филм я обсеби изцяло и тя месеци наред го гледаше прехласнато сякаш и бе за пръв път. Пееше с Елза, танцуваше като Елза и мечтаеше да е Елза. Още от лятото заговори за рождения си ден и как иска голямо "Замръзнало" празненство, което да  организираме у дома за да може да си покани приятелките в собствения си дом украсен със снежинки и т.н. Неколкократно се опитах да я убедя, че би било по удобно за всички да отидем в любимия си детски клуб "Островът на съкровищата -3" за да има достатъчно място за всички(все пак не живеем в палат) и да се чувстваме комфортно, но тя беше категорична. И понеже съм "Най-добрата майка" трябваше да си заслужа тази титла.
   Анна е родена на 27-ми декември. Винаги подготовката за нейния рожден ден съвпада с тази за Коледните празници, а поради естеството на работата ми аз почти винаги работя на повечето празници. Поради тази причина подготовката за рождения и ден започна седмици по-рано, за да успея. Тя само ме обикаляше от време на време и изказваше мнението си, често критично . Дядо Коледа също бе така добър да изпълни голямото и желание и да и донесе роклята на Елза.
   За съжаление нещата не винаги се нареждат така, както сме ги планирали. Анна се разболя точно за рождения си ден, но въпреки това повечето дечица я уважиха, за което съм им безкрайно благодарна. Без тях празникът и щеше да е много тъжен. Тези, които не се присъдиниха към празника ни в самия ден пък я уважиха след това и така влязохме празнувайки рождения и ден в 2015 г.
Не мога да не благодаря и на моето вярно другарче Рости, което ми се притече на помощ и готви с мен до среднощ на връх Коледа за да успея.

Стига вече приказки, време е да ви покажа малко снимки.


Анна и аз :)


Frozen cake
Frozen cake , cupcakes and cake pops

Frozen cake


snow cookies

snow cookies

The room before party

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Популярни публикации