30.11.2012 г.

50 нюанса сиво / Fifty Shades of Grey

Много дълго време тази торта беше без име.
Нямах представа как да я кръстя.
Спонтанна, малко шантава, но си доставих истинско удоволствие правейки я.
Някои я нарекоха провокативна. Сигурно е.
Може би се чудите какъв е бил поводът за нея.
Доста  тривиален.






Моя приятелка искаше да изненада гаджето си и ми поръча торта на тема ФК Ботев - пловдив, тъй като той е голям фен на този отбор. Хвърли ми в пространството
"Искам хубава торта и някъде там да има  гащи с надпис Ботев - Пловдив".
- Колко хубава?  - попитах аз.
- Много хубава - отговори тя

Казах и че ми се върти в главата легло от ковано желязо и белезници, тя се ухили и каза добре, но май тогава не ми повярва много.





2 дена по-късно дойде у дома да си я вземе. Влезе в кухнята ми, каза "Яяяя, какво хубаво легло" и я подмина. После ме попита за нейната торта. В този момент осъзнах, че тя изобщо не е и помислила, че ТОВА е нейната торта. Аз всъщност я бях извадила защото имах довършителна работа по нея, не бях направила "гащите". :)

Казах и, че това е тортата и и тя ахна. Някак не можеше да повярва, че това е нейната торта. Аз и напомних за намеренията си, но тя ме поласка като ми каза, че изобщо не е очаквала така да развия идеята хвърлена ей така между другото.

Може би ще си кажете, че се перча, но не е така. Споделям с вас емоцията си, удовлетворението, което изпитах. Голям кеф!



Сега да обясня защо 2 седмици по-късно кръстих тортата "50 нюанса сиво".
Тя милата си нямаше име. Наричах я "Леглото". Не знаех и как да я кръстя докато не ми се обади една много близка моя приятелка, Рости(много те обичам) и ми каза, че е гледала последната ми торта, леглото. Попита ме дали съм чела книгата и ми каза, че според нея съм направила доста успешна интерпретация на този толкова нашумял напоследък бестселър.

Признавам си, книгата не съм чела, но ще го направя защото ми стана любопитно, а името дойде именно от нея.





 И сега остава само да ви споделя вкусът на тортата.

Сочни шоколадови  блатове.
Наситен шоколадов мус.
Лек карамелен мус.
Гъст карамел и цели лешници под кремовете...

Звучи вкусно, нали.

Тя, поръчителката каза, че е било.
:)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Популярни публикации